Pre väčšinu spoločností predstavuje Facebook rovnakú nutnosť, akou sa stala emailová komunikácia alebo webová prezentácia. Počet používateľov Facebooku neustále rastie!
Vaši zákazníci na Facebooku sú. Nebyť tam neznamená len nebyť in, ale tiež stratu možnosti komunikácie touto modernou formou. Naviac konkurencia nespí a je pravdepodobné, že i ona bude so zákazníkmi na Facebooku komunikovať.
Ak patríte k tým, ktorí na Facebooku ešte svoju stránku nemajú alebo nie sú s jej súčasným stavom spokojní, radi vám pomôžeme s jej založením alebo s dosiahnutím lepších výsledkov.
Pre ľahšie rozhodovanie sme pre vás pripravili niekoľko informácií, ktoré by ste o Facebooku mali vedieť.
- Facebook patrí k úplnej špičke návštevnosti. V SR ho využíva viac ako 1,8 miliónov používateľov.
- Facebook je lokalizovaný do všetkých svetových jazykov, vo viac než 180 krajinách sveta s ním pracuje viac ako 750 miliónov používateľov, čo z neho robí podľa niektorých štatistík najnavštevovanješí, podľa iných druhý najnavštevovanejší web sveta.
- Cieľovú skupinu Facebooku tvoria používatelia vo veku 18 – 44 rokov.
- Priemerný používateľ Facebooku ho používa každý deň, či už doma, alebo v práci denne strávi na Facebooku 55 minút. Každý druhý priemerný používateľ Facebooku sa na svoj účet prihlási každý deň.
- Priemerný používateľ má 130 priateľov a je prepojený s 80 stránkami, skupinami alebo udalosťami. Každý týždeň sa stane fanúšikom 1 stránky.
- Najčastejšou aktivitou používateľov na Facebooku je zapisovanie statusov, komentovanie príspevkov na stránkach spoločností alebo iných používateľov, zdieľanie vlastných príspevkov, zdieľanie fotiek a videí a v neposlednom rade tiež používanie Facebookových aplikácií.
- Každý deň sa na Facebooku objaví cez 60 miliónov nových statusov, každý mesiac cez 3 miliardy fotografií a videí.